-
-
-
-
-
-
-
Ўзбекстонда давлат ҳокимяти ва бошқарувни демакратлаштириш
А.Омонов, Г.Ортикхужаева,Barcha uchun, -
-
Ислом Каримовнинг "Ўзбекистон иқтисодий ислоҳатларни чуқурлаштириш йўлида" асарини ўрганиш
И.А.Каримов,Barcha uchun, -
Инсон манфаатларини таъминлаш,ижтимоий ҳимоя тизимини такомиллаштириш-устувор вазифамиздир
И.А.Каримов,Barcha uchun, -
Barcha uchun,
-
Barcha uchun,
-
Barcha uchun,
-
Boshlang'ich tashkilotda tadbir va loyihalarni amalga oshirish
Quronov D, Quronov D, Quronov D,Barcha uchun, -
-
-
Boshlang'ich tashkilot faoliyatini tashkil etish 1
A.Ro'zimurodov, I.Xoldarova, Sh.Anvarov,Barcha uchun, -
-
<<Algebra va Sonlar Nazariyasi>> fanidan masalalar yechish bo'yicha uslubiy qo'llanma
Sh.O.Jumanazarova,Barcha uchun,
-
Yulduzli tunlar
Primqul Qodirov,"Yulduzli tunlar" dunyoga mashhur o'zbek hukmdori, atoqli shoir, o'z davrining qomusiy bilimlari bilimdoni Zahiriddin Muhammad Bobur hayotiga bag'ishlangan asar. Asarda shoir va shoh Bobur hayotini tasvirlash muhim o'rin tutadi. "Yulduzli tunlar" keng hamrovli asardir. Unda Boburning shaxsiy xislatlari, oilaviy hayoti onasi Qutlug' Nigor xonimga chin farzandlik tuyg'usi, opasi Xonzodabegimga inilik, farzandlaridan Humoyun va Gulbadanga otalik mehri, birinchi umr yo'ldoshi Oyshabegim bilan o'tkazgan ko'ngilsiz damlar dramasi, Mohim bilan g'aroyib tanishuv daqiqalari, Mohimning Boburga cheksiz sadoqati, Panipat jangida halok bo'lgan Ibrohim Lodining onasi Malika Bayda (u Boburni zaharlashga erishgandan so'ng, ikki raqib ro'para keladi. Shunda Malika Bayda shohdan o'lim kutadi, bu bilan shoh ustidan manaviy tantanaga erishmoq, onani o'limga hukm etgan shohni el oldida sharmanda qilmoq istaydi, lekin buni sezgan Bobur uni jazolamay, o'zining tanti shoh ekanligini ko'rsatadi) bilan Bobur orasidagi munosabat hayajonli, go'zal ifodalangan. Adib butun asar davomida Boburning shoh, fotih sifatida qilgan shafqatsizliklari uning eng katta gunohi ekanligini doimo ta'kidlab boradi. Bobur tarixchi olim Xondamir bilan suhbatda deydi: "...avlodlar haqiqatni bilsinlar, bizni farishta deb o'ylamasinlar. Qilgan gunohlarimiz o'zimizga nechog'liq og'ir tushganidan ogoh bo'lsinlar... Toj-u taxt bevafoligini ko'pdan beri sezib yuribman. Menga vafo qilsa, faqat yozgan asarlarim vafo qilmog'i mumkin. Vatanimga o'zim qaytolmasam ham asarlarim qaytmog'i mumkin. Endigi orzuim men tug'ilgan yurtimga qilolmagan farzandlik xizmatimni asarlarim qilsa..."
-
MАKTАBGАCHА TА’LIMGА DOIR MЕ’YORIY HUJJАTLАR
R.A. Аbdullаyеvа, S.I. Nаzаrovа,Mаzkur o‘quv qo‘llanmadа oliy tа’lim vа profеssionаl tа’lim muаssаsаlаrining mаktаbgаchа tа’lim yo‘nаlishi tаlаbаlаrining “Mаktаbgаchа tа’limgа doir mе’yoriy hujjаtlаr” fаni mаvzulаrini o‘rgаnishlаri uсhun mo‘ljаllаngаn. O‘quv qo‘llanma mаktаbgасhа tа’lim tаshkilotlаridа yuritilаdigаn mе’yoriy hujjаtlаr vа ulаrni yurutish vа olib borilаdigаn fаoliуаtlаr vа uni tаshkil еtish jаrаyonlаrini qаndау qilib olib borish borаsidа muhokаmаlаr o‘z аksini topgаn. Mаktаbgасhа tа’lim уo‘nаlishi tаlаbаlаri, bo‘lg‘usi tаrbiуасhilаr vа mаktаbgасhа tа’lim tаshkilotidа pеdаgogik fаoliуаt уurituvсhi kаdrlаr sаmаrаdorlikkа еrishish uсhun o‘quv qo‘llanmadаgi mа’lumotlаrdаn ijodiу foуdаlаnishlаrini tаvsiуа qilаmiz
-
LEARNING ENGLISH GRAMMAR
S.Xo‘jayeva, U.Allaberganova,Mazkur o‘quv-uslubiy qo‘llanma ingliz tili grammatikasi haqida bo‘lib, u asosan o‘rta maxsus kasb-hunar ta’limi 1- va 2-bosqich talabalariga ingliz tili fanini o‘qitishda muhim ahamiyatga ega. Shuningdek, undan o‘qituvchilar, abituriyentlar, maktab o‘quvchilari hamda mustaqil o‘rganuvchilar ham foydalanishlari mumkin. Ushbu o‘quv-uslubiy qo‘llanma ingliz tili grammatik qoidalari va undan keyin o‘quvchiga qoidani tushunishning samaradorligini oshirishga katta hissa qo‘shuvchi, tasavvurida saqlab qolish uchun qulay ko‘rinishdagi, ingliz tili grammatikasi va mashqlarini o‘zida aks etgan ixcham jadvallar, aniq ko‘rsatmalari bilan berilgan mavzuni mustahkamlovchi mashqlar to‘plami, mavzuga doir turli xil o‘yinlar hamda oxirda testlar to‘plamini o‘z ichiga olgan. Mavzular oddiydan murakkabga tomon o‘sib boradi.
-
-
Осмон кўрмаган юлдуз
Набижон Ҳошимов,Асар ҳаётий воқеалар асосида ёзилган бўлиб, ғоявий жанрини тўлиқ маънода ҳажвий, антифантастик, тарихий, воқеий супер-қисса дейиш мумкин.
-
Халқаро ҳуқуқ
А. Х. Саидов,Ўзбекистон Республикаси Олий ва ўрта махсус таълим вазирлиги томонидан тасдиқланган дастур асосида тайёрланган. Халқаро ҳуқуқ бугунги кунда халқаро муносабатларнинг ҳуқуқий базасидир. Китобда халқаро ҳуқуқнинг тарихий ривожланиш жараёнлари, асосий принциплари ва манбалари, давлатлар ўртасидаги муносабатлар муҳокама қилинади. Халқаро ҳуқуқни ўрганиш мураккаблаб бораётган дунёда мустаҳкам ҳуқуқий малакалар бўлишини таъминлашга ёрдам беради.
-
Ўзбекстонда давлат ҳокимяти ва бошқарувни демакратлаштириш
А.Омонов, Г.Ортикхужаева,Ўзбекстонда давлат ҳокимяти ва бошқарувни демакратлаштириш хакида тушинча
-
Ўзбекистон Республикасининг қонун чиқарувчи олий органи: сохта вакилликдан ҳақиқий парламентаризмга қадар
Халилов Э.Ҳ,Юридик фанлар доктори Э.Х.Халиловнинг ушбу китоби қонун чиқарувчи олий орган қарор топиши ва ривожланишининг назарий ҳамда амалий муаммоларига бағишланган махсус монографик асар бўлиб, унда Ўзбекистонда парламентаризм асосий институтлари ҳар томонлама тадқиқ, этилган. Китобда илмий-назарий асосида Ўзбекистон парламентини ташкил этишга, унинг ваколатлари ва фаолият кўрсатишининг мархумига тааллуқли жиҳатларини такомиллаштиришга, мамлакат Қонун чикдрувчи олий органи амалий фаолиятини янада ривожлантиришга қаратилган айрим таклиф ва тавсиялар мужассамлаштирилган.
-
Ўзбекистоннинг 16 йиллик мустақил тараққиёт йўли
И.А.Каримов,Ўзбекистон Республикаси Олий Мажлиси, Вазирлар Маҳкамаси ва Президент Девонининг Ўзбекистон мустақиллигининг 16 йиллигига бағишланган қўшма мажлисидаги маърузаси 2007 йил 30 август.
-
Ислом Каримовнинг "Ўзбекистон иқтисодий ислоҳатларни чуқурлаштириш йўлида" асарини ўрганиш
И.А.Каримов,Ўзбекистон иқтисодий ислоҳатларни чуқурлаштириш йўлида асарини ўрганиш: (Умумтаьлим ва янги турдаги мактвблар ўқитувчилари учун методик маслахатлар)
-
Инсон манфаатларини таъминлаш,ижтимоий ҳимоя тизимини такомиллаштириш-устувор вазифамиздир
И.А.Каримов,Инсон манфаатларини таъминлаш,ижтимоий ҳимоя тизимини такомиллаштириш-устувор вазифамиздир. Узбекистон Республикаси Конституциясининг 14 йиллигига батшланган тантанали маросимдаги маъруза
-
Sardorlar faoliyatini tashkil etish
A.Ro'zimurodov, I.Xoldarova, M.Jo'raqulova,Qo'llanma sardorlar faoliyatida amaliy ahamiyat kasb etishi hamda sardorlar harakati rivojiga hissa qo'shadi.
-
Boshlang'ich tashkilotda ish yuritish
A.Ro'zimurodov, M.Akramov, O'.Sultonov,Ushbu qo'llanma yetakchi va sardorlarning ish yuritish ko'nikmasiga ega bo'lishi hamda Boshlang'ich tashkilot faoliyatini to'g'ri tashkil etishda muhim uslubiy ko'makchi bo'ladi.
-
Yetakchi faoliyatini tashkil etish
A.Ro'zimurodov, I.Xoldarova, U.Haydarov,Qo'llanma yetakchi va sardorlar o'z faoliyatining mazmun-mohiyatini nazariy jihatdan anglab yetishi, bu borada birlamchi tasavvurga ega bo'lishi hamda amaliy ko'nikmalari shakllanishida turtki bo'ladi degan umiddamiz.
-
Boshlang'ich tashkilotda tadbir va loyihalarni amalga oshirish
Quronov D, Quronov D, Quronov D,Qo'llanma yetakchi va sardorlar o'z faoliyatining mazmun-mohiyatini nazariy jihatdan anglab yetishi, bu borada birlamchi tasavvurga ega bo'lishi hamda amaliy ko'nikmalari shakllanishida turtki bo'ladi degan umiddamiz.
-
SOTSIOLINGVISTIKA FANI BO‘YICHA
S.Raximova,Kishilik jamiyati paydo bo‘libdiki, uning muloqot tili mavjud. Sotsiolingvistika tilshunoslik yo‘nalishidagi fan bo‘lib, ijtimoiy munosabatlarda tilning tutgan o‘rnini, til taraqqiyotini va tilning funktsional jihatlarini hamda jamiyat til uchun, til esa jamiyat uchun xizmat qilishini o‘rganadi.
-
O‘QITUVCHI NUTQI MADANIYATI
А.Atajonova,“O‘qituvchi nutqi madaniyati” tanlov fаnidаn o‘quv qo‘llаnmаsi 60110500 – Boshlаng‘ich tа’lim yo‘nаlishining o‘quv rеjаsigа vа Nizomiy nomidаgi Toshkent dаvlаt pedаgogikа universiteti tomonidаn ishlаb chiqilgаn vа universitet Kengаshining 2023-yil 29-аvgustdаgi qаrori bilаn tаsdiqlаngаn “O‘qituvchi nutqi madaniyati” fаnining o‘quv dаsturigа muvofiq tаyyorlаngаn. Qo‘llаnmаdа fаngа oid bilimlаrni o‘zlаshtirishgа doir tаyаnch tushunchаlаr izohi, bu bilimlаrni mustаhkаmlаsh uchun sаvol vа topshiriqlаr hamda test berilgаn. O‘quv qo‘llаnmаdаn oliy o‘quv yurtlаrining Boshlаng‘ich tа’lim yo‘nаlishi tа’lim oluvchilаri bilаn birgаlikdа boshlаng‘ich sinf o‘qituvchilаri hаmdа o‘rtа-mаxsus va professionаl tа’lim muаssаsаlаrining professor-o‘qituvchilаri, tаlаbаlаri hаm foydаlаnishlаri mumkin.
-
Boshlang'ich tashkilot faoliyatini tashkil etish 1
A.Ro'zimurodov, I.Xoldarova, Sh.Anvarov,Qo'llanma yetakchi va sardorlar o'z faoliyatining mazmun-mohiyatini nazariy jihatdan anglab yetishi, bu borada birlamchi tasavvurga ega bo'lishi hamda amaliy ko'nikmalari shakllanishida turtki bo'ladi degan umiddamiz.
-
История русской литературы ХVIII века II- часть
Самандаров М,В пособии излагаются основные положения лингвистической теории перевода, краткая история перевода и переводческой мысли, понятие межъязыковой коммуникации и перевода как коммуникативного акта характеристика языковых и речевых аспектов перевода, понятия переводческой эквивалентности, факторы, определяющие процесс перевода, переводческие трансформации, прагматические аспекты перевода.
-
<<Algebra va Sonlar Nazariyasi>> fanidan masalalar yechish bo'yicha uslubiy qo'llanma
Sh.O.Jumanazarova,Mazkur uslubiy qo'llanmadan bu fanga qiziquvchi Oliy o'quv yurti talabalari, magistrantlari foydalanishlari mumkin.