-
-
-
МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ АСТРОНОМИИ
Камалова, И.Р. Камолов, Г.И. Сайфуллаева, О. Авезмуратов, З.О. Авезмуратова, Ю.У. Марданова, -
-
Barcha uchun,
-
MAKTABGACHA TA'LIM TARBIYANI TASHKIL ETISH FANIDAN TALABALAR MUSTAQIL TA'LIMI YUZASIDAN TAVSIYALAR
E.Nabiyev, F.Bekchanova, H.Qadamboyeva, -
РОДНОЙ ЯЗЫК, ГРАМОТНОСТЬ ЧТЕНИЯ И МЕТОДИКА ЕГО ОБУЧЕНИЯ
ИБРАГИМОВА ФЕРУЗА РУСТАМОВНА, ХУДОЕРОВА ЛАЙЛО МУЗАФФАР КИЗИ, -
-
-
-
-
-
XALQ PEDAGOGIKASI
D.SH.NAFASOV, R.A.XODJANIYAZOVA, G.F.AXMEDOVA, I.A.OTAJANOV, N.Y.SOBIROVA, -
-
-
-
-
-
-
SPORT MAHORATINI OSHIRISH (sport o'yinlari)
L.L. Abdirahmonov,O'quv qo'llanmada basketbol, voleybol, gandbol va futbol sport turlari haqida ma'lumotlar berilgan. Bundan tashqari o'quv qo'llamada shu sport turlarining o'quv mashg'ulot jarayonlarini rejalashtirish, o'yin mashqlari texnikasi va taktikasini o'rgatish usullarini takomillashtirish, tayyorgarlik turlarini ahamiyati ko'rsatib berilgan.
-
ROBOTATEXNIKA ASOSLARI
H.O'. Tayirov., J.E. Pardabayev,Ushbu O'quv qo'llanma 60112300-Texnologik ta'lim talabalari uchun Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti tomonidan ishlab chiqilgan va universitet Kengashining 2023 yil 29 avgustdagi 1/32-sonli qarori bilan tasdiqlangan o'quv dasturi asosida tuzilgan bo'lib, bakalavriat yo'nalishi talabalari "Robototexnika asoslari" fani mavzularini o'rganish uchun mo'ljallangan. O'quv qo'llanmada "Robototexnika asoslari" fanining maqsadi va vazifalari, robotlar bo'yicha umumiy tushunchalar, ishlab chiqarishni kompleks avtomatlashtirishda robotlarning ro'li, robotlarning mexanik tizimi, robotlarning yuritmalari, sanoat robotlarini boshqarish tizimlari, robototexnik tizimlar va komplekslar, robototexnik komplekslarda robotlarning qo'llanilishi, yig'uv robototexnik komplekslari, mexanik ishlov berish robototexnik komplekslari, mobil robototexnik tizimlar. mobil robototexnik tizimlarning sinflanishi, robotlarning ishlab chiqarishda qo'llanishi, robotlarni sozlash, ishga tushirish, robotlarni ishga tushirish va texnik xarakteristikalarini tekshirish, intellektual robototexnik tizimlar, sanoat robotlarini ishlatishda mehnat xavfsizligi, mexatronika-hozirgi zamon fan va texnikasining yangi yo'nalishlariga oid ma'lumotlar keltirilgan va yoritib berilgan.
-
МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ АСТРОНОМИИ
Камалова, И.Р. Камолов, Г.И. Сайфуллаева, О. Авезмуратов, З.О. Авезмуратова, Ю.У. Марданова,Данный учебник «Методика преподавания астрономии» предназначен для студентов русской группы направлении «Физика и астрономия» высших педагогических учебных заведений. Учебник охватывает все темы приведённой в учебной программе данного предмета и все темы по последовательности освещены.
-
O'qituvchi qadri
F.R.Madraximova,O'qituvchilik dunyodagi eng mo'tabar va sharafli kasbdir. Zero, inson qay bir yo'nalishda o'qimasin, ustozdan saboq oladi, o'z sohasining bilimdoni bo'lib yetishadi.
-
MEDIASAVODXONLIK VA AXBOROT MADANIYATI
F.R.Madraximova, Gʻ.B.Raximov, Sh.B.Samanova,Darslik oliy ta’lim tizimi bakalavr ta’lim yo‘nalishlari o‘quv rejasining 1- ijtimoiy-gumanitar fanlar bloki o‘quv adabiyotlari turkumiga kiradi, davlat standartlari va namunaviy o‘quv dasturi mazmuniga mos. Kitobda mediata’lim va mediamadaniyat ommaviy axborot vositalarining zararli ta’siri va tendensiyalaridan himoya qilish vositasi sifatida nazariy asoslari yangilangan tafakkur nuqtayi nazaridan keng qamrovli yoritib berilgan. Zero, bugungi globallashuv sharoitida yoshlarni turli xil zararli axborotlar ta’siridan himoyalash va axborotlarni saralash, tahlil qilish va undan samarali foydalanish kabi bilim, ko‘nikma va malakalarini shakllantirishga alohida e’tibor berilishi lozim. Darslik barcha oliy o‘quv yurtlari bakalavr, magistr, doktorantlar, tadqiqotchilar, o‘qituvchilar va umuman mediasavodxonlik muammolari bilan qiziquvchilarga mo‘ljallangan.
-
MAKTABGACHA TA'LIM TARBIYANI TASHKIL ETISH FANIDAN TALABALAR MUSTAQIL TA'LIMI YUZASIDAN TAVSIYALAR
E.Nabiyev, F.Bekchanova, H.Qadamboyeva,Mazkur uslubiy qo'llanma oliy ta'lim muassasalarida kredit-modul tizimida talabalarning mustaqil ta'limini tashkil etish va nazorat qilishga qaratilgan bo'lib, ularning mustaqil fikrlashlarni shakllantirish usul va uslublari ko'rsatilgan. Qo'llanmada mustaqil ishlash mazmuni, shakli, metodlari hamda talabalarning mustaqil ishlashlariga metodik tavsiyalar berilgan.
-
РОДНОЙ ЯЗЫК, ГРАМОТНОСТЬ ЧТЕНИЯ И МЕТОДИКА ЕГО ОБУЧЕНИЯ
ИБРАГИМОВА ФЕРУЗА РУСТАМОВНА, ХУДОЕРОВА ЛАЙЛО МУЗАФФАР КИЗИ,Настоящее методическое пособие подготовлено для студентов, обучающихся по направлению 60110500 – бакалавриат начальное образование, а также для преподавателей средних и высших учебных заведений Республики Узбекистан. Пособие служит в качестве средства развития логического мышления студентов и формирования у них навыков решения теоретических и практических задач литературного языка.
-
ПЕДАГОГИКА
С.И. КАЛАНДАРОВ, К.У. КЕНЖАЕВА,Настоящее учебно-методическое пособие разработано на основе учебной программы «Общая педагогика» для всех направлений образования педагогических институтов. Рекомендации по проведению семинаров и практических занятий по направлению «Общая педагогика» изложены в методическом пособии.
-
После бури
Залыгин Сергей,Акрам Айлисли, Ануар Алимжанов, Лев Аннинский, Альгиматас Бучис, Василь Быков, Юрий Ефремов, Игорь Захоронко, Наталья Иванова, Анатолий Иващенко, Наталья Игрунова, Юрий Калещцук, Николай Карцев, Алим Кошоков, Юрий Киршин, Григорий Корабельников, Георгий Ломидзе, Рафаэль Мустафин, Леонид Новиченко, Александр Овчаренко, Борис Панкин, Вардгес Петросян, Тимур Пулатов, Юрий Суровцев, Бронислав Холодов, Константин Щербаков
-
Зодчий
Мирсаидов Мирмухсин,Роман Мирмухсина «Зодчий» обращен к историческому прошлому узбекского народа. Действие происходит в XV веке, в годы расцвета литературы, искусства, зодчества Средней Азии. Автор вводит нас в общественно политическую атмосферу, царившую в те времена в Мавераннахре и Хорасане — территории, расположенной между крупнейшими в Средней Азии реками Амударьей и Сырдарьей.В романе много конкретных исторических лиц. Книга посвящена судьбе народных мастеров, их таланту.
-
Здравствуй Колумб
Здравствуй Колумб,Творчество писателя и поэта Николая Красильникова посвящено Средней Азии. Здесь он родился и вырос. Окончил школу пединститут служил в рядах Советской Армии.
-
Хак сўзнинг кучи асарлар 5
Абдулла Каҳҳор,Сатирамизнинг ҳозирги пжтимоий моҳияти шундаки, у ҳаётимиздаги барча манфий ҳодисаларни очади. Ижтимоий қурилишимиздаги барча ярамасликларни ойдинлаштиради, меҳнаткашлар оммасига завқ багишлайди.
-
XALQ PEDAGOGIKASI
D.SH.NAFASOV, R.A.XODJANIYAZOVA, G.F.AXMEDOVA, I.A.OTAJANOV, N.Y.SOBIROVA,Mazkur darslik pedagogika sohasining bakalavriat ta’lim yo‘nalishi DTS, o‘quv reja va o‘quv dasturlari asosida pedagogika universiteti va institutlarining bakalavr: 60110100-Pedagogika (qo‘shimcha tarbiya fani o‘qituvchisi) ta’lim yo‘nalishi talabalari uchun “Xalq pedagogikasi” fani bo‘yicha bo‘lajak pedagoglarga mo‘ljallangan bo‘lib unda xalq pedagogikasining nazariy asoslari: xalq pedagogikasining ta’lim-tarbiyaga oid boy tajribasi, xalq pedagogikasining rivojlanish tariⅹi, xalq pedagogikasida tarbiya usullari, insoniy fazilatlar va qadriyatlar, xalq pedagogikasining sharqona va turkona an’analari, ta’lim-tarbiya jarayonlarining xalq og‘zaki ijodida, milliy urf-odatlarda, diniy ta’limotlarda ifodalanishi, shuningdek, milliy mentalitetda turistik tarbiya masalalari, xalq pedagogikasida Sharq allomalarining ta’lim-tarbiyaviy qarashlaridan samarali foydalish yo‘llari yoritib berilgan.
-
избранные произведения том третий
Валентин Катаев,В тюремной ночной духоте и тьме, в спирто-вом запахе дынных корок, по стенам во-зились клопы. Два окна, переплетенные грубым железом, запирали ночь, всю осы-панную свежими звездами. Ветер и споло-хи бежали по ним.
-
Дерзание
Коптяева Антонина,ОБ АВТОРЕРоман «Дерзание» (1958 г.) Антонины Коптяевой завершает трилогию о докторе Аржанове, первые две части которой составили книги «Иван Иванович» (1949 г.) и «Дружба» (1954 г.). Перипетии жизни своего героя Коптяева изображает в исторически конкретной обстановке.Так, в романе «Иван Иванович» хирург Аржанов работает в глубинке, на северо-востоке страны, в крае, который еще в недалеком прошлом был глухим и диким. Помогает людям избавиться ст болезней, воодушевляя их своим трудом. Действие романа «Дружба» вводит читателя в драматическую обстановку Сталинградской битвы, участником которой является и доктор Аржанов, а в «Дерзании» Иван Иванович предстает перед нами в послевоенное время: он уже в Москве и один из первых дерзает проводить операции на сердце.Работа Ивана Ивановича, его одержимость делом, которому он служит, показана в естественных взаимосвязях с действиями, надеждами и устремлениями людей, среди которых он живет. Рядом с образом главного героя перед читателем проходят живые, правдивые и нравственно светлые образы председателя районного Совета Марфы Антоновой, юной якутки Вари Громовой, одной из учениц Ивана Ивановича, ставшей его женой, молодого и талантливого врача Ларисы Фирсовой, у которой война отняла семью. Своим трудом эти люди утверждают силу добра, благородства и гуманизма.Следует отметить важную черту писательского дарования Антонины Коптяевой — обстоятельность и точность изображения характеров ее героев.
-
в тени шелковицы
Иван Габай,Иван Габай (род. в 1943 г.) относительно недавно, менее десяти лет назад, вошел в словацкую литературу. Но уже первые его рассказы, объединенные в сборнике «Люди с юга» (1972), привлекали читателей и критику общей атмосферой естественной правдивости, достоверности изображения, внутренней серьезностью авторской интонации, спокойной рассудительностью речи. Короткие рассказы часто не имели даже фабулы. В строгом смысле слова эти художественные зарисовки с натуры подчас нельзя было и назвать рассказами. Казалось, что из движущегося потока жизни автор просто зачерпывает наудачу, а потом внимательно и неторопливо изучает доставшуюся добычу. Правда, с самого начала за внешне беспорядочной мозаикой набросков угадывалась и некая обобщающая, глубинная идея: обнаженная и даже нарочитая фрагментарность побуждала размышлять о целом. Недаром эта небольшая первая книжка попала в поле зрения ведущих словацких критиков, которые в своих рецензиях приветствовали многообещающее литературное дарование молодого писателя.
-
Мартин Иден
Лондон Ж .,В книгу вошел лучший роман Джека Лондона — "Мартин Иден", о трагедии художника, талантливого человека в буржуазном обществе. Эта одна из заметных проблем американской и мировой литературы на рубеже XIX–XX веков. Кроме того включены группа рассказов и повесть "Мексиканец" — лучший образец этого жанра в творчестве Лондона.Перевод Е. Калашниковой, Н. Галь, Н. Георгиевской, И. Гуровой, А. Елеонской, Н. Банникова, Н. Дарузес, 3. Александровой, Е. Коржева, М. Лорие, Н. Ман, М. Поповой, М. Урнова.Вступительная статья и примечания Р. Самарина.Иллюстрации П. Пинкисевича
-
Улица Оружейников
Икрамов Камил,Удивительные приключения, о которых рассказывается в этой книге, начинаются в первой четверти XX века на улице, где еще во времена хромоногого Тамерлана жили ташкентские оружейники. Эта история мальчика Талиба, сына кузнеца Саттара, сохранившего секрет изготовления настоящий дамасских клинков… Приключения героя книги, удивительные люди, с которыми сводит его судьба, и индивидуальность, образность авторского языка, повествующего об этом, не оставят вас равнодушными.
-
Musiqa va san'at maktablarida o'quvchilarni milliy, axloqiy-estetik tarbiyalash
Raximov.R,Ushbu uslubiy qo'llanma balalar musiqa va san'at maktablarida "Maqom", "Doston", Baxshi", "Xalfa", "Lapar", "Kattaashula", "O'zbek musiqa adabiyoti fanlari va maktabdan tashqari tadbirlar orqali o'quvchilarni milliy axloqiy-estetik ruhda tarbiyalash bayon qilingan. Qo'llanmadan umumta'lim maktablari,bolalar musiqa va san'at maktablari, Oliy va o'rta ta'lim o'quv yurtlari o'qituvchilari, talabalar, magistrlar ijodiy foydalanishlari uchun mo'lgallangan.
-
Родной язык и грамотность чтения
Отажонова.М,Данное методическое пособие предназначено для бакалавров направления начальное образование 60110500, а также для преподавателей средних и высших учебных заведений Республики Узбекистан. Оно помогает студентам развивать логическое мышление и осваивать решение теоретических и практических задач по литературному языку